www.hevacz.cz
Otevírací doba skladu:
po,út,čt 7-15h, středa 7-15,30, pátek 7-12h

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") společnosti Velkoobchod Heva, spol. s r.o. se sídlem Žižkova 102, 586 01  Jihlava, IČO 45479810, zapsané v obchodním rejstříku Krajského obchodního soudu Brno, odd. C, vl.5197 (dále jen "prodávající") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.hevacz.cz.

Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím a upravují práva a povinnosti smluvních stran této smlouvy. Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na veškeré zboží a služby dodávané dodavatelem všem fyzickým i právnickým osobám (dále jen "kupující"). Všechny odchylky od těchto podmínek musí být ujednány v písemné formě na základě dohody obou smluvních stran. Ujednání uvedená ve smlouvě mají ve spojení s potvrzenou objednávkou přednost před VOP.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy


Objednávat můžete telefonicky, písemně nebo e-mailem v e-shopu. Objednávka musí obsahovat identifikační údaje kupujícího, bankovní spojení, IČO, případně DIČ, spisovou značku, popis a přesnou specifikaci zboží, množství, termín dodání, pracovní dobu a dopravní dispozice. Dbejte, prosím, na správnost dodací adresy, neboť v případě dodání zboží na chybnou adresu ponese zodpovědnost kupující. Objednáním zboží kupující souhlasí s obchodními podmínkami dodavatele.

Zrušení objednávky

  • Ze strany zákazníka se odstoupení od smlouvy řídí zákonem 367/2000 Sb. V případě, že platba byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena na účet zákazníka. Při zálohové platbě může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha odečtením bankovního poplatku, který účtuje banka příjemci platby.
  • Ze strany dodavatele si vyhrazujeme právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena
  • ekonomická nevýhodnost dodávky
  • Ve všech případech vám zavoláme, abychom se domluvili na dalším postupu.
     

Cena zboží
 

  • Všechny uvedené ceny na webovém rozhraní obchodu jsou uváděny v CZK. Přepočet do EUR je pouze informativní a je založen na online dostupném denním kurzu.
  • Cena zboží je stanovena dohodou v souladu se zákonem o cenách č. 526/1992 Sb. v platném znění a vychází z ceníku prodávajícího platného v příslušném období. Ceny uvedené na www.hevacz.cz jsou platné pouze u zboží, které je na skladě. Při zvýšení prodejní ceny zboží naskladněného pro kupujícího je prodávající povinen kupujícího informovat a vyžádat si souhlas s navýšením ceny. Ceny v tištěném katalogu se mohou v průběhu jeho trvání změnit dle aktuálního vývoje cen. Prodávající si vyhrazuje právo ukončit platnost stávajících cen v katalogu zveřejněním nového ceníku na firemních www stránkách, e-mailem, nebo prostřednictvím obchodního zástupce. Zboží se vždy dodává za aktuální ceny.  Slevy z uvedených cen jsou řešeny individuálně dle četnosti odběru, množství apod.

 
Platba za zboží


Objednané zboží je možné uhradit buď bankovním převodem na základě vystavené zálohové nebo řádné faktury, případně v hotovosti. Splatnost faktur pro platbu převodem je 10 dnů ode dne vystavení. Dnem vystavení se rozumí den odeslání zboží zákazníkovi. V případě nesplacení faktur ve stanoveném termínu zaniká zákazníkovi nárok na veškeré slevy. Za každý den prodlení ve splatnosti faktury je zákazník povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové dlužné částky. Kupující se stává vlastníkem zboží až po úplném zaplacení kupní ceny. Prodávající si vyhrazuje právo rozhodnout o způsobu platby, zejména neposkytnout zboží na fakturu novým zákazníkům nebo zákazníkům s opakovanými pozdními platbami za zboží.
 

  • převodním příkazem - vyhrazeno jen pro stálé zákazníky s dobrou platební morálkou
  • v hotovosti - pro všechny skupiny zákazníků
  • dobírkou - za předpokladu, že zboží je dovezeno jiným dopravcem než firemním rozvozem


Způsob plnění


Není-li dohodnuto jinak, dodavatel se zavazuje dodat objednané zboží skladem nejpozději do 48 hodin (mimo SO, NE, svátky) od přijetí objednávky, a to za předpokladu, že objednávka bude doručena v pracovní den do 14 hod. Ustanovení platí pro zboží, které je skladem. Dodávka v režimu náhradního plnění se realizuje na výzvu objednatele. Dodáním zboží se rozumí jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího. Způsob dodání určuje prodávající. Požaduje-li kupující jiný způsob dopravy, který je spojen s vyššími náklady než je pro prodávajícího obvyklé, jdou tyto náklady na účet kupujícího. V případě přepravy prodávajícím je dodávka splněna doručením do místa určení. Za nedodržení dodací lhůty třetí stranou nenese prodávající odpovědnost..Zboží, které není skladem nebo má delší dodací lhůtu, dodavatel doručí po dohodě se zákazníkem následujícím způsobem. Buď jako samostatnou dodávku v prvním možném termínu nebo přiložením k nové objednávce zákazníka.


Zboží dopravujeme následujícími způsoby

  • Naší vlastní dopravou
  • Kurýrní službou GLS. GLS je dopravní společnost, která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice, a to následující pracovní den od odeslání (expedici) zásilky. GLS obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 15 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení ještě následující 2 pracovní dny. Proto je tento způsob dopravy vhodný především pro ty, kteří jsou na uvedené adrese k zastižení dopoledne.  Paušální dopravné na balík činí 120,- Kč bez DPH.
  • Zboží zasíláme v rámci ČR

       
Reklamace a záruční doba


Kupující je povinen při přejímce zboží zkontrolovat expediční obaly a zboží. Nesprávné množství, zjevné vady zboží nebo porušené obaly při dodávce zákazník reklamuje písemně ihned do dodacího nebo přepravního listu. Skryté vady písemně reklamuje ihned po jejich zjištění, nejpozději však do 1 měsíce po dodání zboží, a to pouze za předpokladu, že k jejich vzniku nedošlo nesprávným skladováním. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Reklamace se provádí přímo na prodejně v sídle společnosti, uplatnit lze u OZ, nebo u řidiče naší společnosti. Reklamované zboží se vrací v originálním přepravním obalu s chybovým výtiskem nebo písemným popisem vady.